متن استاتیک شماره 20 موجود نیست

       نام و نام خانوادگی                                   سمت                                                   مدرک تحصیلی                                     شماره تماس


         محسن دلیر                              مسئول  امور مالی                                           کارشناسی حسابداری                                   05433295734

         سعید گمرکی                           کارشناس حسابداری                                          کارشناسی حسابداری                                  05433295734    

        نازیلا شیخ اویسی                     کارشناس حسابداری                                          کارشناس ارشد مدیریت                               05433295734 

        حسینعلی سیاسر                       کارشناس حسابداری                                          کارشناسی امور اداری                                 05433295734

         محمد هدایتی                          حسابدار-امین اموال                                        کارشناس ارشد حسابداری                             05433295734 

   

  شرح وظایف حسابدار :

 

 1- ثبت اقلام از روی برگه های محاسباتی در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روزانه، معین، اعتبارات و تعهدات و دفترکل

 2-تهیه و تنظیم لیست حقوق و اعلامیه بانکی، چک، برگه های محاسباتی و کنترل حساب های مربوطه به منظور رفع اختلاف

 3-رسیدگی به پیش پرداخت ها و علی الحساب ها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات  مالی

 4-انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب، تهیه تراز عملیات، تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر وامضای آنها

 5-تهیه و تنظیم پیش نویس فرم های محاسباتی، گزارش های لازم و بودجه تفصیلی

 6-رسیدگی و اظهارنظر و اقدام در مورد مسائل و پرونده های مشکل مالی و حسابداری

 7-نظارت و مراقبت در حسن اجرای بودجه برنامه ای، جریان امور واحد و یا واحدهای تحت سرپرستی، اتخاذ تدابیر و ارایه راهنمایی های لازم به منظور بالابردن سطح معلومات کارکنان واحد یا واحدهای تابعه در جهت بهبود امور جاری 

 8- مطالعه قوانین بودجه و قوانین و مقررات آیین نامه های مالی و معاملاتی واظهارنظر در مورد نحوه اجرای آن

 9-شرکت در کمیسیون های مربوطه

10- ثبت کلیه اسناد مالی هزینه شده در نرم افزار حسابداری تعهدی

11-انجام سایر امور مربوطه طبق نظر مقام مافوق مطابق با نیاز سیستم

 

 شرح وظایف امین اموال:

 

 1- انجام اقدامات لازم به منظور نصب علایم مخصوص و برچسب های شماره دار، بر روی هر یک از اموال و تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال   

 2- صدور پروانه خروج برای اموال، تهیه صورت اموال زاید و اسقاط و ارسال آن اداره کل اموال دانشگاه جهت کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف ممیزی  و رسیدگی به سیاهه اموال اسقاطی

 3-نگاهداری حساب کلیه اموال منقول، مسروقه و یا از بین رفته، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال

 4- شمارش و ثبت کلیه اموال موجود در هر اتاق و تحویل آن به پرسنل استفاده کننده

 5- تهیه ی فرم مربوط به جابجایی اموال بین اشخاص و ثبت آن در سیستم

 6- مهر و امضاء کلیه رسیدها و حواله های اموالی

 7- انجام سایر امور مربوطه طبق نظر مقام مافوق مطابق با نیاز سیستم

 

 

 

 

تنظیمات قالب
سیستم تیکتینگ
Close menu